وبلاگ

کارشناسان بایانتورک پاسخگوی سوالات شما هستند

خدمات مشاوره شبکه

به دلیل پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تأثیر مستقیم و عمیق این بخش از فناوری بر بالا بردن بهره‌وری، تسهیل سازی امور، افزایش درآمد و رسیدن به سود بیشتر در تمامی کسب و کارها، موجب شده است که این فناوری و حوزه‌های مرتبط با آن به سرعت در تمامی بخش‌های شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ نفوذ کند.

خدمات مشاوره شبکه و ارائه راهکار :

یک مشاوره شبکه به تجزیه و تحلیل شبکه، مدیریت تمام جزئیات، شامل: نیازهای مسیریابی، مرکز داده، نرم افزار و سخت افزار شبکه و … به شما کمک و اطمینان حاصل می‌کند سیستم شبکه شما کارآمد است . بنابراین شما می‌توانید بر روی ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان خود تمرکز کنید.

از مزایای مشاوره شبکه در زمینۀ استانداردهای پسیو شبکه و نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی قبل از اجرای پروژه، صرفه جویی در زمان، هزینه و پیاده سازی یک شبکه مطابق با استانداردها و افزایش رشد کسب و کار خواهد بود.

مشاوران شبکه بایانت با بهترین پیشنهاد عملکرد شبکه را تضمین می‌کنند. آنها با مدیران شرکت ملاقات می‌کنند تا نیازهای شبکه را مورد بحث قرار دهند و سپس آزمایش‌هایی را برای ارزیابی عملکرد شبکه و امنیت شبکه انجام می‌دهند ، با استفاده از نتایج تجزیه و تحلیل و دانش فن آوری شبکه خود، یک پلان برای بهبود شبکه با مناسب‌ترین هزینه به شرکت ها ارائه می دهند.