وبلاگ

کارشناسان بایانتورک پاسخگوی سوالات شما هستند

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته یکی از اصلی ترین ابزار های حفاظتی در دنیای امروز به شمار می رود. دوربین ها بر اساس نوع انتقال تصویر به دسته های وایرلس IP، AHD و آنالوگ تقسیم بندی می شوند. در کنار آنها مجموعه HDCVI داهوا و HDTVI هایک ویژن هم هستند که منحصرا توسط این دو برند تولید می شوند و تصاویر HD را بر بستر آنالوگ انتقال می دهد. همچنین دوربین ها را بر اساس شکل ظاهری می توان در گروه های بولت، دام و اسپید دام قرار داد که هر کدام شرایط استفاده خاص خود را دارند.

دوربین مدار بسته آنالوگ تکنولوژی ابتدایی از دوربین های مدار بسته است که تصاویر را به صورت خطی و یا تی وی لاینی به نمایش در می آورد. تقریبا در حال حاضر استفاده از این تکنولوژی منسوخ شده و از دیگر تکنولوژیها استفاده می گردد. اما با این حال به علت قیمت مناسب و استفاده در آیفون تصویری از دوربین آنالوگ به صورت محدود استفاده می شود.

دوربین مدار بسته IP یکی از تکنولوژی های پرسابقه در دوربین مدار بسته است که بیشتر در اماکن حساس و یا بزرگ استفاده می گردد. دوربین های آی پی در بستر شبکه به NVR و یا سرور متصل میگردد. پشتیبانی از رزولوشن های بالا  و همچنین عدم محدودیت تعدادی در استفاده از دوربین ها از مزایای این نوع تکنولوژی می باشد.

لوازم دوربین مداربسته از جمله ملزومات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته به شمار می روند که شامل سیم و کابل، منبع تغذیه ، هارد اینترنال و … می باشد.

برای مشاوره خرید، راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته در شیراز با کارشناسان بایا نتورک تماس بگیرید.